March 21, 2009

tension!!

arinie ari paling tension aku....

nk taw sebab pe??

sebab hp aku kne sebat ngan makhluk gampang...!!

ko pehal nk amek2 hp org??

x mampu nk bli ke???

kalo tarak duit pon,amek laa duit aku dlm wallet atas katil aku yg da tersedia utk diamek nie...

amek sume pon xpe...

jgn laa amek hp...

aku pantang btol laa kalo amek hp nie...

mmg sgt gampang laa...

huh!! sapakah lahanat tuh??

kalo aku jumpe mamat tuh,mmg mati laa aku lenyek ngan stemroll...

kalo x jumpe pon,arap2 tuhan balas perbuatan die yg menyusahkan idop aku nie..

mcm gampang jek...!!

5 comments:

iLiAiSyAhkaDir said...

hp ko hilang ker???
siot btol orang yang amek tue...

ko miss place kot

cube carik bebetol

Sherry said...

hp ko kne curik?? siannye..
seyes jahat ouh encik pencurik tuh..!!
susah kot idop tanpe hp skang ney....

btw, saba ok? doa la byk2 jmpe balik.. hehe..

Muhammad Ijam said...

taw x pe...
umah aku kne pecah dowh...
3 hp kne sebat termasok hp aku ngan 1 laptop...
huh!!

• leesa • said...

huhuhuh..
sab0 ekh..
insyaAllah t Allah bls blik pe yg dia wt kt kamu..

:D

N.HIDAYAT said...

sabo2...bawak2 mengucap

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails