July 28, 2009

Hai.. Hai.. Hai`




arituh,aku pergi ke kuala nerang kt kedah rasenye... pergi homestay kt sane... suasana mmg syiok... syiok mcm pe?? syiok mcam gampang!! ahaha.. mase aku pegi tuh,aku pegi ngan hasben n wife... smpai2 jek umah tuh,aku nngk de sorg mak cik berpakaian smart mcm nk pegi pasar malam mnggu... pergghhh.... yg hasben n wife nie,pakai xnk kalah raja ngan permaisuri ENGLAND... ahahah.. aku igt lagi dialog derg tuh sume...

*bunyi kereta masok rumah*
si isteri on kuar keta...

isteri : bang2,nk bgtaw mak x??
suami : yang,u bgtaw die jek laa... (org kg pon pake I n U jugak maa... jgn maen2 beb)

si suami salam ngan mak cik tuh smbil cium tgn mak cik ngan penoh perasaan gersang.. kalo bleh,nk jilat2 jek tp sbb ade aku die jd segan...

suami : mak,siti ade sesuatu nk bgtaw ngan mak...

si isteri plak cium tgn mak cik tuh tp die x gersang cam suami die...

isteri : mak,kite pegi umrah nk??
mak cik : ye ke?? (muke taksub gile mcm x penah pergi umrah)
suami : ye laa,mak.. kite baru dapat bonus drpd hai o..(hai o?? natang haram pedio tuh?? aku pening pk smpai botak sebelah pale aku)
isteri : duit dari jualan bio aura tuh laa...(smgt mcm gampang mase ckp)
mak cik : ape tuh bio ora?? (muke pnoh tanda soal)

aku pon tataw mntang aram pe bio aura tuh... mcm gampang jek... smpai skang aku pk...
tah pape laa org zaman skang nie...




SYUKUR ALHAMDULILLAH!!!




-end-






1 comment:

fara anak abah said...

seyes,ak pon xpham menatang pe bnde tuh..
adeh..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails