July 21, 2009

sehijau warna daun

jam menunjukkan pukol 8 pagi... arinie aku de mnde nk wat... so,aku kne pulun siap cpat2 sbb arinie ari 1st aku keje.. kalo x 2njuk smgt nk keje tuh,x besh laa plak kan?? aku capai towel aku cepat2... sebat jek mane yg de... lantak korg laa ye kawan2 kalo aku pake towel korg... aku capai berus gigi... tros bubuh ubat gigi darlie yg dak2 nie baru bli kt WARTA... perghh... sedap sioott...!! mandi segayong 2,ahh cukop laa... watpe nk mandi lame2... membazir air jek... aku carik kemeja itam yg aku baru bli kt TOPMAN smalm... pake deodorant NIVEA for men yg aku bli kt GIANT kajang... x lupe,perfume DUNHILL DESIRE kepunyaan ami... keje aku nie kebas org punye jek x abeh2... naseb laa... fuhh,lame gak aku nk siap...

dengan berbekalkan moto EX5 bernombor pendaftaran PCC 1474,aku pon membelah angin pagi sepoi2 bahasa... pulamak,nyesal x bawak sweater... sejok kot... da la baru pas ujan... damn!! xpe,lautan ais sanggup ku renangi... dalam kesejukan pagi,sempat ku menoleh ke kanan dan kiri aku nngk bdak2 UKM lintas jalan nk 2nggu bas... comel jek sume... sume muke smgt nk blaja... aku watpe?? baru 20 beb tp nk p keje watpe?? adehh... spatotnye aku blaja kot... cilakak punye MARA!!

penat kot pulas minyak tuh... da laa moto lama,semput gak laa... layaaannn... kalo xde moto amir,xde nye aku nk terlepas p alamande yg indah lagi permai nie... huh!! permai laa sgt... aku park moto kt tmpat paling dekat ngan plaza alamanda tuh... senang keje aku... x yh susah payah nk berjalan jauh2... buang mase aku jek... so,betta jimat mase... leh usha awek2 kt alamanda yg x saba nk nngk muke aku yg licin nie... ahahahaha... perasan jap... zass.........

aku smapi tepat kol 9.30 kt kaki tmpat aku keje... usha2 kiri kanan kot laa ade brader yg interview aku keje tuh kot2 de isap rokok ke x... aku nngk bibir die itam je mase interview rituh... ahahahaha... brader nie mmg cool bg aku... lantak ko laa ko nk watpe... janji aku dpt keje.. perghh... tension aku... janji kol 9.30 tp langsung x nmpak btg idong... nie yg aku nyampah nie...

tibe2,de org sapa aku....































damn!! dak2 nie kejot aku tdo... nk ajak p mkn... potong stim btol!!

..........................................................................................................................................................................

24/7/09 nie,aku ngan rasmi nye akan keje kt SECRET RECIPE kt alamanda tuh..... nk mkn free,carik aku... kalo dapatlaa ye.... hahahaha...

3 comments:

Nurul Aina Adnan said...

kek free satu...!!

Muhammad Ijam said...

nk kek??
bayolaa...
ahahahahaaaa....

iLiAiSyAhkaDir said...

ili nak!!! moist choc cake!! cedap

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails