March 11, 2010

Awas!! stress.Membunuh

salam pagi...

sebagai seorang yg berdedikasi,aku ingin berkongsi tabiat rahsia aku bile menghadapi stress yg sgt2 tekanan... mksud aku,gile babi nye stress!!

1)pergi bli surat khabar
paling besh,aku leh bace paper n nngk isu2 semasa yg sedang berlaku kt negara kite nie... lompat sana,lompat sini.... adoii

2)Jerit kuat2
korg amek bantal n tekup muke korg yg ensem n jelita tuh... pastuh,jerit sekuat2 ati smpai putus urat leher korg tuh.... aku slalu wat camnie... sbb pe?? bile aku luahkan perasaan stree aku melalui jeitan tuh,sekurang - kurang nya aku rase lega yg amat...

3)makan byk2
yeah!! mmg aku ske stress... sbb bile stress,aku leh mkn byk2... penah skalik tuh,bile aku gado ngan seseorang,aku snggup jalan kaki g pekan sbb nk mkn pizza hut... mmg stress gile babi dow... aku pon heran kenapa... ciss!!

4)kalo tanak stress,jgn wat mnde2 yg leh watkan korg stress... wtf??
misal nye,kalo korg nie jiwa yg panas sentiasa,korg jgn laa p kaco org yg tgh panas ati disebabkan rutin2 harian mereka... silap langkah,korg kne hambur ngan kata2 kesat blk... bile da kne camtuh,korg mesti lagi stress... kompem!

5)carik barang2 yg terpakai
mmg! aku akui!.. aku ske melakukan kehancuran di muka bumi... kalo aku stress or mara,mmg cermin akan jadi mangsa keadaan...

kt skolah dulu,3 cermin dorm aku pecah kan... gara2 hp budak yg aku pinjam telah dirembat oleh budak2 yg cacat otak... nape cacat otak??? sbb hp yg dibeli dgn harga rm600++ telah dicilok n dijual dgn harga 30... bapak desperate... BENGOR btol! ciss!!

6)tidur jek laa
cara paling tenang bg aku... stress,tension,sume yg berkaitan akan membuatkan aku mahu tidur... bkn nye ape,aku malas nk pk terok2... bek aku tdo jek... bgn2 tdo,lupe segala ape yg da jd... setel!


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails