November 14, 2009

entry.ati.panas

hoi.hoi.... selamat pagi... sejak 2,3 ari nie ati aku asyik nk memberontak jek... aku pon tataw nape... da bape mggu da aku 2nggu offer keje yg aku da p apply... tp,aram x de kabar brite pon... tension btol aku... mak aku plak,suh aku blk dok umah.... aku bkn tamaw,tp aku nk keje carik duit... if aku x wat camtuh,camne aku nk go on ngan study aku?? ishk2... aku de cite2 yg masih lom tercapai nie... ohh,tiiiidaaaakkk...!! td,bgn2 jek de mnde yg wat aku panas.... tataw nape... aku de dpt 1 msg..

makhluk asing : oi,dapat keje x? org da start 2day...
ijam kacak : selamat bekerja...
makhluk asing : dapat x??
ijam kacak : kalo dapat,da keje da.. ishk
makhluk asing : hari laen kot.. xkan die ltak sume bdak baru arinie? mesti die divide...
ijam kacak : ......................................(tataw nk ckp pe bt then reply mnde ngarot)

makhluk asing tuh interview same2 ngan aku rituh... at the same day plak tuh... uihhh... maybe btol gak ckp die yg pasal hari laen tuh tp ntahlaa... aku sgt2 desperado kot skang nie... aiyoyo... apsal die leh dapat,aku x leh dapat?? adekah sbb die lagi kacak dari aku?? adekah sbb die lagi berilmu dari aku?? hmmmm...




x adil btol dunia zaman skang nie,kan??






1 comment:

Nurain Hasan said...

aku cm tau je sape mahluk asing tuh.;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails