November 12, 2009

sandarkan.pada.kenangan


hoi..hoi...
smalam lepaq ngan akram, shafiq, ikram ngan aina... sebok jek aina nie... ishk... ahahahaha... lepaq2,mkn2,sembang2... sembang pasal zaman muda2 kt skolah dulu... mcm hal terjadi n aku sgt rindu kes2 yg aku pnah wat... tah pape...

kisah 1 :
kejadian sewaktu aku f2... yg paling aku igt ialah aktiviti bermain karen di tangga... ahaaahaha... aku lupe sape founder tp aku rase en ikram kot... letak tgn kt btg yg beraliran elektrik tuh n then lagi 1 tgn pgg sape2... aku jamin yg lagi sorg tuh akan rase electricity dlm darah derg... ahahahaha... yg menjadi seronok,bkn boy jek yg maen... girl pon maen skalik... bdak2 lagi tyme tuh.. aku sorg jek da matured tyme tuh... ahahaaha... wth?? sggup p carik pembaris sbb laki ngan pompuan mane leh bersentuhan?? dosa DoWW... ahahahaha... tmbh plak,pembaris tuh pembaris besi... x ke besi yuh konduktor yg baek utk electrik?? wakakaaka... seb bek laa x mati anak2 org tuh... kes tuh,legend kot... smpai pihak atasan pernah sound kterg jgn men mnde bodo tuh... setaw aku,PK kot yg mara... 1 klas kne denda... wahahahahaaha... naseb oh naseb... tp,mmg syiok doe...

kisah 2:
tyme f5.... aku,hanif,athuf,faidhi ngan afif kne rotan kt assembly besar kt dewan... kisah die begini.. tyme tuh ari khamis ptg... standard laa bile ari khamis nk2 mggu tuh boy nye turn pulang bermalam... kterg pon sgt laa excited nk blk umah hanif kt a.staq... heaven doWW a.star tyme tuh... hohoho... so,cam bese... suh budak carik baju outing utk aku... kalo xde,suh depa kebas sape2 punye.. ahh,aku x kire laa... janji ade.. jht kan aku?? ahahahahaha... da siap da sume,p laa bertolak menuju kt pak guard... da setel da kluar dari "neraka" tuh... tyme tuh,perasaan x dapat digambarkan ngan kate2 wa ckp lu... hohoho... mase 2nggu bas,derg nie pulun tukaq bj outing... au pon pe lagi kan?? join laa same... tgh syiok2 tukaq baju,ttbe de 1 kete jln slow2... aku curious nk taw sape... makin lame,main dkat kt kterg... then,amek ko... en mansor a.k.a PK HEM skolah tyme tuh... perghhhh.... sgt laa kalat... tyme tuh aku br tukaq suar jek.... bj x tukaq lagi... bile aku sdar tuh en mansor,aku wat2 cam x de mnde laa ngan duduk kt situ ngan arapan die x pezen aku da tukaq sluar... utk pengetahuan korg tuh,waktuh tuh aku pgg jawatan KETUA RUMAH... so,tipulaa kalo en mansor x knal ngan aku... wahahahahaa.. aku inform ngan dak2 yg seangkatan ngan aku tp derg wat bodo jek... masing2 excited nk blk... ahahahaha... ahh,lantak korg laa.. then,bile mase ari ahad jek en ahmad memberi ucapan... then,en mansor... mase die bg ucapan tuh,die ade pgg kad2 outing... tyme tuh aku da cuak da... ahahahahaha... nah,amek ko lagi skalik... name2 aku dan mereka kne sebut... suh nek atas pentas laa,pe lagi kan?? ishk2.. seperti biase,en ahmad da ready ngan rotan kegemaran die... ape agi?? zaaaasssss...!! menepek rotan tuh kt buntot aku yg sexy nie... 3 kali doWW..!!! ahahahahahaha.. aku rase,yg slalu kne rotan ngan en ahmad adalah 3 muke kacak yg serupa iaitu aku,hanif ngan athuf... muke wajib laa katekan... ahahaahahahaha.... satu skolah kot knal aku... kalo junior jmpe kterg 3,mesti derg jln 2nduk sbb x sanggup nngk mke kterg yg kacak nie... ahaahahahahahahaaa....

ok,that's all 4 2day... nnt aku carot lagi... bye...~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails