January 30, 2010

xpuas.hati?? sila.mati!!

arituh aku pegi shah alam.. kt sec 7 x silap... sape2 dok slalu jage tepi kain aku,derg taw laa kt mane aku slalu lepaq kt sec 7 tuh... lepaq bkn hanya utk mencari teh o ais ataupon nan kima tetapi lepaq utk mencuci mata... alamak!! kantoi!! ahahahaha... ramai dol awek2 lepaq situ... x tipu punye...!! bak kate ziffi,"baeeekk punyeeee..."... wakakaka...

then,sedang asyik melayan mata yg tgh suam2 kuyu nie ttbe ade makhluk ciptaan ilahi nie call... aku pon berdebar2 laa sbb aku jarang di call oleh unknown2 number nie... adakah alien?? adakah bigfoot?? adakah ayam hutan?? apa laa bengap sgt?? spesis2 tuh sume pndai plak gune phone?? sah2 laa die tuh seorg manusia... bongok tol!! huh!! korg nk taw pe die ckp bile aku angkat phone??








die ckp,"bang,abg nie ensem laa... jom kite maen mlm nie.."







$%%$@wtf??#*&%$#%@

1 comment:

Unknown said...

ouh. gile ah jualan murah. hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails