January 30, 2010

3:30pm

Sementara menunggu pukol 5:00pm.....:


pas koyak sket ngan dak pendek td,aku tertdo kjap... camne leh tertdo pon aku tataw padahal baru bgn tdo tuh... bosan btol idop nie...!! asyik tdo jek... korg leh laa tny bdak katek tuh aku tdo kol bape setiap ari... kol 8 tuh aku da tdo da... ahahahaha... hebat x aku?? mengalahkan PM dol... tp pas bgn tdo keesokan harinye,aram x wat pe pon... ciss!!


semakin hari,semakin seronok hidup aku kt umah mak apak aku kt klang nie... tanpa gangguan,tanpa bunyik bising org rumah sebelah pasang lagu kuat2... ahahaha... syiok!! mcm2 aku leh wat... terbaru,jadi coach ragby team skolah adik aku... perghh... xde laa hebat mane pon tp khidmat tuh yg penting... dapatlaa duit poket sket... layannn jek... aku da kate,aku mmg tamak!! wakakakaka... ptg nie,dak2 ajak frenly plak... aku pon on jek laa... yelaa,aku da xde peluang da nk maen team MFI tuh... da blk sini da... kompem2 aku x dapat maen sbb x turun training... so,ngan dak2 skolah pon jadi laa...
wakakakakaka...


bosan dol dok umah... xde mnde nk wat... tuh yg bukak laptop,connect internet yg lembab cam arem nie n then log in www.blogger.com nie... adoiii... nk taw mnde pe yg paling bosan??







mlm nie aku nngk match CHELSEA vs BURNLEY sorg2... fam aku blk kg... so,tggal laa aku keseorangan... sape nk tman aku,weh?? boys n girls are allowed esp girls.....






gile ke hape?? ke da nk mampos aku nie?? wakakakaka






cam arem!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails