February 5, 2010

nk.wat.camne?.da.naseb.kau

"nk wat camne lagi?? da nasib kau... aku da kate,lubang jamban jgn rodok.."


haa,amacam?? nie laa ayat of the day aku denga... sempoi x?? ahahaha... ayat mama aku lagi bile hp cap ayam aku ajtuh dlm lubang jamban mase berak td... alamak,kantoi laa smpai berak pon dok bwk hp... diam2 taw!! hoho... alaa,aku bkn nye ape... dlm toilet tuh ade plug... so,aku nk charge hp aku tuh... adoii!! terok2... wahahaha


uihh... sejak 2,3 ari nie aku sebok dgn gejala ragby aku... da mcm tana umaga da aku nir ari2 training bagai nk gile... bkn nye pe,sebok dok wat fitness nk kempiskan blk perot yg da x sekempis dulu... mane x nye?? dok umah nie asyik mkn tdo mkn tdo jek... smpai nk nngk tv cte "sex n the city" pon x sempat... bayangkan laa camne kan?? ahahahaha

aku x laa seterok yg korg nk sangka tp terok sket2 tuh ade laa... ehe,jgn mara.. tp ape nk wat?? aku mmg dilahirkan hot n notty kot.. wakakaka.. nk no tepon?? langkah mayat aku dulu... intruders are not allowed!! bole berambos ke alam bunia laa kalo nk no tepon aku... haa,mesti ade yg ckp aku nie bajet hot dlm ati nie.. xpe2,tuh sume hak korg... yg penting x kaco idup aku... wakakaka

berkaitan ngan hidup aku plak... skang nie hidup aku semakin bhgia... mane x nye,dok umah nie mkn cukup kot... xperlu nk jimat2 duet utk mkn mcm yg aku slalu wat... tdo pas suboh,sedar2 da mlm n g mkn.. x ke jimat tuh dpat mkn seari jek skalik?? jgn tiru aku... kang korg gastrik plak... tp,kalo korg kne gastrik pon aku leh watpe,kan?? juz bole ckp,"DEY TAMBI,PADAN MUKO EKAU!"... wakakakaka

haa,da2 laa tuh... aku pon da ngantok sebenarnye... bek aku tdo dari melayan perasaan sorg2 kt sini... "tdo itu heaven",bak kate seorg doktor haiwan yg smpai skang x grad2 lagi... bile tah nk grade aku pon tataw... lantak ko laa... ahahaha









*ahad nie aku de game ragby kt pdg uitm... nk berkenalan,jom laa... team aku lawan team ex-UiTM LIONS... team fahrin ahmad... hoho

3 comments:

amirah said...

gud luck

Muhammad Ijam said...

tq cik amirah... jom meriahkan pdg uitm... wakakaka

Hijab Workholic said...

uikk...xdew pon nengok aritu...ehhee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails