April 8, 2010

pergi,meninggalkanku,sendiri



hati aku sebak... hati aku sedih...

sebak bile teringat gengster2 didikan aku kt sekolah tuh... mane x nye?? mase aku nk blah td after sukan skolah,depa ckp mcm2 kt "sifu" derg nie... sape lagi kalo bukan aku kan? sob2..



"amir,blaja rajin2... pasnie aku da x ngajar kau da... kau jgn nakal2..."



"alaa,cikgu da x ngajar kterg da ke?? x best laa ikgu xdak... jgn laa pegi..."




sentap kot aku bile die ckp camtuh... lpas die ckp tuh,die plok aku x maw2... aku nk grak pon susah... hish2...

korg knal kan AMIR nie?? aku penah cte dlm entry b4 nie... yg budak berperangai mcm bdak2 baya aku... "wak lu","babi","pukimak" tuh sume mainan mulot die je... baru 9 tahun,de... blom 21 taun lagi...

die nie jadi camtuh sbb die nie anak yatim... mase die lahir,mak die meninggal... apak die plak,b4 die lahir lagi da xdak... die tggal kt rumah kebajikan... dekat rumah kebajikan die plak,depa nie tataw jage budak... ini membolehkan amir nie bergaul bebas dgn budak2 yg lebih tua daripada die...

hari2 kuar masok bilik disiplin sbb kacau org tuh,kacau org nie... da bese da bg die... aku bukannya pe,kesian kot... kalo mak apak die ade lagi,mesti die x jadi camnie... org kate,"kurang kasih sayang daripada ibubapa"... nie sume sbb xde didikan... hidup die diabaikan... mane x jadi camtuh?? tambah plak,bergaul dgn budak2 liar... 4 sure akan jadi nakal... kan?

xpe,aku janji ngan amir yg aku akan datang skolah lagi nngk die nnt... sob2...





nie laa gengster2 didikan aku


????


sempoi x cikgu derg?? yg mane satu??



nie laa AMIR... kesayangan aku...





8 comments:

Nurul Aina Adnan said...

amir rumah kuning..booo rumah kuning kalah sukan...

syieranuar said...

cikgu ijam,lme x update ko.hahaha..wahhh! yattaa! dh jd cikgu berjy seh! :)

syieranuar said...

cikgu ijam,lme x update ko.hahaha..wahhh! yattaa! dh jd cikgu berjy seh! :)

syieranuar said...

cikgu ijam,lme x update ko.hahaha..wahhh! yattaa! dh jd cikgu berjy seh! :)

FyaZyn said...

ijam!aku rase sedih bace ntry ka ya ni.
aku rase ka nio sebenarnye berhati mulia gak la:))HAHA

Hakeem Abd.Kahar said...

ko jgn perasan dowh...diorg xnak ko blah sbb x dpt nak men lg dlm kelas...hahahaha

Muhammad Ijam said...

syisyi : mission accomplished!hahaha

apple : bgs2

hakeem : lu apa taw?? lu duduk diam2 sudaa.... hehe

aina : booo gak kt rumah kuning...!~

Anonymous said...

wa..mcm kenal je ayat xmaw2 tu..rindu piie ka hape

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails