March 1, 2010

pakai.kain.naek.motor.pon.kire.rempit gak ke?

haa,arinie aku nk carot pasal isu rempit kt negara kite nie... semakin ari,semakin menjadi - jadi x keruan nye... pantang nmpak jalan stret n xde kete lalu lalang,ade jek perempit2 nie... ape nk jadi??

Mat Rempit or Minah Rempit nie tergolong daripada lelaki n pompuan... lelaki digelar "MAT" n pompuan digelar "MINAH"... dasat?? dulu laki jek tp skang pompuan pon ade... aku nie bawak moto mmg agak setan laa tp aku bukan dikategorikan sbg mat rempit... aku tny ayah aku,ayah aku kate bukan... nk wat camne?? trime jek laa...


syukur alhamdulillah(Hai-O Bio Aura)...


sejak ade kegiatan rempit nie,byk gile aksi2 roadblock kt sekitar tempat tggal aku... tension aku...! kdg2,nk p masjid smyg jumaat pon depa tahan... ape kejadahnye?? x smyg ke pe?? tp,mostly yg non muslim laa yg dok jage roadblock nie...

tips elak terserempak ngan roadblock :
a) pastikan korg nk kuar umah tuh pada waktu2 yg cuaca agak x berapa elok... cthnye,ujan lebat... mmg kompem x de roadblock... kalo ade,naseb korg laa...
b) korg kuar umah waktu subuh... subuh2 xde org bgn lagi melainkan korg... so,kalo nk poie mid ke,pavilion ke,make sure korg g waktu subuh even tmpat2 tuh bukak kol 10...
c) kalo bleh,korg elakkan lalu dkat tol... aku da bape kali da kne kt tol... layan2 lap jek,tros terkene... nk bertaubat pon da x sempat da... tawakkal jek laa...

disebabkan mereka2 yg rempit nie,ramai manusia yg x bersalah pon terlibat same... yelaa... kite niat suci nk poie keje nk carik rezeki halal,ttbe kne tahan ngan polis n x pasal2 kte kne chop mat rempit... sbb pe?? sbb kite nek moto EX5 ngan helmet MS120... tpu laa kalo sape2 yg nek moto tuh x kne... mesti kne nye... kalo x kne,korg mmg nasib baek...

da laa tyme tuh da lewat gile babi nk poie keje... yelaa,mlm b4 tuh dok ber'mesra' ngan isteri... standard laa kan?? ape gne kawin kalo x ber'mesra'...?? hehehe... pastuh,kne tahan n then sah2 datang lewat kt tempat keje... x silap aribulan,"u're fired..!!"... x ke pedih camtuh?? ishk2... xkan laa disebabkan org lain,kite plak yg kne kan?? ini mmg x adil... sgt x adil...




mat n minah nie semakin berleluasa gak... kt kg aku pon rame... dasat depa nie... kerajaan da abeh byk duit da utk mengurangkan kegiatan nie... tp hampeh... cth nye,depa ajak mereka2 nie p race kt SIC(Sepang International Circuit) tp x mendapat sambutan yg menggalakkan... aku x pasti nape... sape tamaw race kt situ kan?? tempat Valentino Rossi training kot kt situ... pandangan aku,maybe sbb sape2 yg nk p race kt situ kne bayar mahal kot... da laa xde duit nk p race kt sane,kompem laa depa p carik jalan mudah iaitu,race depan umah aku... wattafak?? aku nk tdoq weh!! cadangan aku,cuba laa try ajak depa nie race free kt sane... nngk ramai x yg p... kalo ramai,nnt charge laa sket... dlm rm10 sorg pon ok... dapat dlm 10000 org,da bape da income?? duit gak tuh...dasat!

lagi satu,knape mat rempit nie sume kne ade?? knape derg suke carik maut... senang da keje malaikat maut tuh... x yh nk p carik depa sbb depa da p carik sndri... kan?? daripada korg bunuh diri ngan cara yg x senonoh,betta mereka2 nie dihantar ke palestin tolong remaja2 kt sane lawan zionis... kalo mati pon,mati syahid bai... kompem masok syurga... kalo rempit n mati kne lenyek,tuh da dlm kategori bunuh diri da... korg pon taw dosa bunuh diri tuh besa or kecik,kan?? ishk2...

then,korg mesti nngk cte remp-it suatu mase dulukan?? nngk laa awek2 dlm tuh... sanggup jadi habuan bg sape2 yg menang dlm race yg dipertandingkan... apelagi?? bile seorang gadis sunti da gadaikan maruah mereka utk dilapah,kompem2 laa mat2 nie sume semakin rancak utk berlumbe menuju ke arah kematian... bg mereka,"rezeki jangan ditolak"... pe kes??

lepas tuh,mula laa timbul kes2 buang bayi laa... hamil anak luar nikah laa... adoi2... berkait laa plak kan?? ishk2... dlm cte remp-it vs impak maksima kt tv3 dulu,igt x bile minah tuh suh mamat tuh bertanggungjawab sbb minah tuh da hamilkan anak die?? mamat tuh suh watpe?? mamat tuh suh minah tuh amek serai n jolok2 die nye vagina bg vagina die hancor n seterusnya xde lagi proses pembentukan bayi tuh... what the hell kan?? even tuh juz rekaan semata - mata,tp tuh laa reality... haish... dasat tol...!!




daripada berlumba naek moto,bek aku berlumba naek kuda... amacam?? ade bran?? kire race dari klang smpai penang??

1 comment:

FyaZyn said...

haha:)
rempit!
even agak berjela tapi ley paham lagi..bermesej

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails